Menu Zamknij

Webinarium SAK: Media społecznościowe w komunikacji i biznesie

Data
17.06.2020 (środa), godz. 11:00

Prowadzący
Michał Pawlik (właściciel agencji MOOQ) – strateg marketingowy i biznesowy, ekspert ds. komunikacji, wykładowca akademicki oraz autor wielu publikacji i kampanii reklamowych.

Zapraszamy na wyjątkowe szkolenie!
Wykorzystaj siłę internetu do zbudowania swojej pozycji w branży i dowiedz się jak działa marketing on-line.

Plan szkolenia
10:30-11:00 – otwarcie pokoju webinaryjnego
11:00-12:45 – Marketing on-line i narzędzi komunikacji
12:45-13:00 – przerwa 1
13:00-14:45 – Komunikacja z klientem
14:45-15:00 – przerwa 2
15:00-16:30 – Zwiększanie sprzedaży i budowanie marki
16:30-17:00 – pytania i odpowiedzi – dyskusja z Michałem

W cenie webinarium przewidziano:
– materiały szkoleniowe;
– zaświadczenie o udziale w webinarium;
– możliwość konsultacji z prelegentem

Zakres szkolenia

Marketing on-line

– wybór i działanie różnych kanałów dotarcia do świadomości odbiorcy – online,
– świadomie inwestowanie w odpowiednie działania marketingowe,
– interpretacja kluczowych wskaźników – badania efektywności działań marketingowych,

Zwiększanie sprzedaży

– jak lepiej zrozumieć klienta – jego potrzeby i preferencje,
– eksponowanie unikalnej oferty i sprzedaż usług/produktów poprzez media społecznościowe,
– narzędzia komunikacyjne budujące skuteczną sprzedaż oraz pogłębione relacje z klientami,
– wybór sposobów komunikacji w Internecie: Facebook, Linkedin, email marketing, content marketing, Google Ads,

Komunikacja z klientem

– strategie komunikacji powiązane z planem sprzedaży,
– jak rozmawiać z odbiorcami w mediach społecznościowych – reagowanie na komentarze i wiadomości, unikanie błędów komunikacyjnych,
– ocena efektywności działań komunikacyjnych i ich przełożenie na cele firmy,

Budowanie marki

– wpływ mediów społecznościowych na budowanie świadomości marki,
– jak zachować spójność marki w Internecie (szczególnie teraz, gdy działania online są najlepszym sposobem na dotarcie do odbiorców),
– jak zaplanować działania marketingowe na okresy trudniejsze (np. obecna pandemia) i na czas “zwykłych” działań (po pandemii) – plany i strategie.

Koszt szkolenia i rejestracja

Cena:
300 / 250 zł brutto dla członków SAK

Nr konta: 72 1090 2402 0000 0006 1000 8049
Rozliczenie finansowe wydarzenia realizuje firma:
PHU Dworniczak s.c. ul. Sosnowa 20 54-015 Wrocław
W tytule wpisać: „Webinarium SAK – 17.06.2020″

Warunki szczegółowe
1. Informacje o rabatach dla członków SAK: oferta SAK.
2. W przypadku wydarzeń płatnych, uczestnicy szkolenia wpisywani są na listę po opłaceniu udziału.
3. Odwołanie udziału w wydarzeniu następuje poprzez przesłanie informacji do dnia zakończenia rejestracji – jest to warunek zwrotu kosztów.

Informacje o prowadzącym

Michał Pawlik
Właściciel agencji marketingowej MOOQ, obsługującej m.in. VIESSMANN, OPERA SOFTWARE, BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO.
W branży marketingowej od kilkunastu lat. Współpracował w zakresie badań i strategii marketingowych z największymi polskimi i zagranicznymi markami. Jako główny analityk portalu Nasza Klasa odpowiadał za zdobywanie i gromadzenie informacji o użytkownikach portalu oraz analizy marketingowe.
Związany był z firmą Added Value, największą agencją strategiczną na świecie. Uzyskał nagrodę magazynu Media&Marketing za najlepiej oceniany dział strategii w Polsce wśród agencji nie-sieciowych.
Autor i współautor wielu publikacji, prelegent na konferencjach branżowych oraz prowadzący szkolenia z zakresu wiedzy marketingowej.
Jeden z niewielu polskich ekspertów w dziedzinie marketing intelligence.
Wykładowca akademicki.

Masz pytania?

Pytania proszę kierować na adres: lub telefonicznie do koordynatora szkolenia: 577 553 374 – Monika Zub

Subskrybuj Biuletyn SAK

Aktualności z branży,działalność SAK i oferty pracy

Chcę otrzymywać bezpłatny Biuletyn SAK